mandag den 18. marts 2013

- en god afslutning på en lækker LÆKKER weekend, foregår i vores tilfælde i ro og mag på sofaen, med dyner og tæpper spredt ud over det hele, så det føles som om man laver sin egen lille og bløde rede. Underholdningen kommer fra fjerneren og prikken over i'et er en lille kop chai-the med smag af vanilje <3 MMMM, livet er herligt hvis man vil have det til at være det :)





Som overskriften antyder, så bestod en del af vores weekend i selskab med NEPHEW :D :D :D Da det i November var min års-dags gave til min søde Kasper, til trods for at års-dage, månedsdage osv. ikke er noget vi går op i derhjemme. Men billetterne var forholdsvis billige, så jeg greb chancen til at forkæle ham med en ekstra lille ting oveni hans fødselsdagsgave :)

Jeg satte gang i weekenden i fredags, hvor jeg tog i centret og trænede ben og arme. OG det blev en rigtig god omgang! Jeg øgede bl.a. styrken i leg press hvor jeg startede ud med 2x12 på 90kg, men der dukkede en lille fornemmelse op inden i mig som sagde at jeg godt kunne forsøge mig med 10kg mere, så de sidste 12 øvelser tog jeg altså med 100kg!!!! Det synes jeg er LIDT VILDT :D 
                      Lørdag startede på jobbet hvorefter jeg havde planlagt en overraskelse til Kasper - jeg havde bestilt bord til 2 på restaurant Italia (som jeg varmt vil anbefale til dem der ønsker en hyggelig, romantisk, charmerende og afslappet atmosfære!!) Vi nød en middag bestående af en skøn rejesalat med bl.a. avokado og oliven hvorefter vi fik et lækkert stykke oksemørbrad med de dejligste svampe og stegte grøntsager, som hovedret. Hertil delte vi en halv flaske rigtig god rødvin, og så gik snakken ellers bare derud af :)  Efter middagen fandt vi Grønnegades Kaserne hvor koncerten skulle finde sted. Det var et lækkert sted med glade og høflige mennesker. Vi lagde jakken og bestilte et par drinks for at gøre os klar til koncerten. Jonas Breum og hans bandt varmede op og gjorde os alle klar til det brag der ville følge efter. Jonas Breum var for mit vedkommende ikke et navn der sagde mig noget, lige indtil jeg hørte ham i lørdags. Hans musik er rigtig god! Dejlig dansk, lidt rocket og råt! Find ham på youtube og lyt lidt til hans sange hvis du tror det er noget for dig. Jeg blev i hvert fald positivt overrasket. Da opvarmningen var færdig trådte NEPHEW på scenen - dem vi alle havde ventet på i SPÆNDING! Og uhmmmm!!!! Det er bare god god og GOOOOD musik! Det var præcis som jeg havde forestillet mig og endnu bedre faktisk. De leverede fantastiske toner og et BRAG af en koncert. Jeg havde aldrig troet det ville give os en så fed oplevelse :) ..... Så ved midnatstid smuttede Kasper og Pernille udmattede og godt tilfredse til drømmeland :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar