mandag den 4. marts 2013

DER ER NOGET I LUFTEN

- og på en eller anden måde føles det som om at det er sommerfugle, som er der - og også i maven, for med sådan et dejligt vejr, hvor den blå himmel titter frem efter dets vinter hi, hvor solen skinner mig i øjnene når jeg cykler til skole og hvor glade mennesker omkring mig blomstrer op igen i takt med at naturen også gør det, så kan man da umuligt blive andet end glad og fornøjet :) . Og om en så også en smule mere forelsket i den person der står en aller mest nær, og betyder mest i ens hverdag - hvis det da kan lade sig gøre at forelskelsen bliver endnu større :)

Jeg har startet min dag, med at snuge den under dynen, liiiige indtil jeg MÅTTE stå op i frygt for at komme for sent! Jeg luftede min evigt glade jernhest til og fra skole, og så måtte jeg på et hurtigt visit i træningscentret for at træne de små benern, som gerne skulle blive lækre til sommer!



Jeg har lavet mit eget program som jeg så småt er begyndt at træne efter, og det er dette som i kan se ovenfor :) ... Jeg træner i øjeblikket primært på maskiner når det gælder benene, men jeg kunne godt tænke mig at få bygget nogle lunges og squats på. Jeg har lavet en forbedring på 10kg i forhold til leg extensions, og derudover er jeg blevet lidt bedre på leg curl og abductor. Det er så lækkert når man kan mærke at man flytter sig! :)


Jeg gik hurtigt hjem fra centret - MED SOLEN I RYGGEN :D - så jeg kunne nå hjem til min protein-jordbær shake i tide. Og som i kan se nød jeg min eftermiddag med shake og min gode bog, som jeg langt fra er færdig med. Og BARE ROLIG - min shake var ikke så stor som den ser ud på billedet, men den var netop færdig rystet og det betød altså at der dannede sig et skum i sammen mængde som den flydende væske i form af mælk! :)

Nu skal eftermiddagen sluttes af med en mindre powerwalk, så jeg kan få hentet studiebøger og handlet ind, inden aftensmaden skal laves til den hårdtarbejdende mand, som snart træder ind ad døren :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar