fredag den 25. januar 2013

FINALLY :D

- mit liv kan starte IGEN

Det var lige præcis den tanke der gik gennem mit hoved da jeg lagde min opgave pænt på bordet, for at beundre synet - selvfølgelig! ;)



Det har været en fornøjelse at arbejde med projektet de sidste 3 uger, men det har samtidig også været noget af en kamp at skulle kombinere opgaveskrivning og sund livsstil. IKKE fordi der er blevet tyrret en masse usundt i hovedet - tværtigmod, men fordi jeg har været utrolig dårlig til at hive mig selv væk fra opgaven for at spise og træne. Det har resulteret i at jeg de fleste dage kun har fået spist morgen- og aftensmad OG at min træning har været meget uregelmæssig - jeg har dog HELDIGVIS holdt vægten! :D og så er jeg da LIDT stolt over at jeg har modstået de mange fristelser til fastfood og guf i de her dage for madlavningen har heldigvis (når jeg endelig kunne løsrive mig) været en dejlig overspringshandling i forhold til opgaven! .. Men jeg skal helt klart øve mig på at spise mere regelmæssigt til næste gang den står på skriftlig eksamen.

Mens jeg brugte alt for meget af min tid foran computeren i de sidste 3 uger, har mine overspringshandlinger blandt andet bestået i at søge motivation til den sunde livsstil. Det resulterede i at jeg nu har tilmeldt mig


Her kan opnå lækre rabatter på blandt andet sportstøj, man inviteres til forskellige spændende foredrag og man får tilsendt en madplan for hver uge vi går ind i! Det er en rigtig fed motivationskilde til at gøre noget ved sit ønske om den sunde livsstil :)



Efter at have afleveret opgaven og genset mange af de dejlige sygeplejestuderende fra klassen, valgte jeg at tilføje et par kilometer til benene her i eftermiddags, bestående af en powerwalk på:

8.43 km på 1time og 38minutter






Jeg måtte stoppe op et par gange fordi naturen var så smuk at jeg måtte have nogle billeder med hjem. Som I kan se foregik en del af turen inde i skoven, hvilket var en fantastisk dejlig oplevelse. Bunden var dækket i hvidt, så sporene fra skovens dyr var nemme at se. Derudover var skovens træer flotte i det hvide skær de fik at frosten. Jeg havde valgt at lade hørebøfferne blive hjemme, så jeg tydeligt kunne høre hvad der foregik omkring mig. Selvom jeg gik i skoven alene, vil jeg nu ikke anbefale andre at gøre det. Tag en makker med, det er sikrest :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar