mandag den 28. januar 2013

PROTEINBRØD!!

- forsøg nr. 2

Som lovet har jeg forsøgt mig frem med proteinflütes i sidste uge. OG de blev herlige. Jeg fulgte opskriften på siden af melpakken og det gav mig 12 lækre flütes som i kan se herunder!







Dejen blev nem, let, luftig og ikke særlig klistrende at arbejde med, og flütene er lige så luftlige og lette når de er bagt. Det kan varmt anbefales at prøve. Spis dem ved siden af din salat eller tilsæt lidt lækkert kylling og lav din egen kyllingsandwich. Jeg bagte dem plain, men jeg forestiller mig at de også vil blive rigtig lækre hvis man tilsætter lidt kerner og korn, eller lidt revet gulerod. Det er helt sikkert noget et brød der vil få en mere eller mindre fast plads i vores lille køkken! :)

1 kommentar:

  1. Hej Pernille, har du opskriften eller navnet på pakken, hvor opskriften stod på ?
    Mvh
    Trine

    SvarSlet