torsdag den 31. januar 2013

WHAT TO DO

- afslutning på måneden

Jeg har nu fået brugt mit klippekort til træningscentret op, og nu skal jeg beslutte om jeg vil melde mig ind i centret eller ej. Selvfølgelig vil jeg gerne, men jeg er tvunget til at tænke økonomisk, da penge ikke er det der hænger på træerne, når man er studerende. Jeg har lejet med tankerne om, at melde mig ind i centret for udelukkende at træne yoga (det må give en form for billigere løsning). Hvis jeg på den måde kan spare nok penge, kunne jeg med fordel købe et klippekort til byens svømmehal, så jeg på den måde også kunne få nogle kilometer ind :) og så synes jeg bare det er fantastisk at svømme, dykke og plaske rundt som det legebarn man nu engang er :) Derudover kunne jeg fortsætte min gang, løb og cykling i det fri, som jo har fungeret perfekt indtil videre. Og så er følelsen af at komme udenfor bare dejlig og forfriskende! Selvfølgelig er et træningscenter fantastisk at træne i med de mange muligheder der er, men der er nu engang noget særligt ved at komme ud og indånde den friske luft mens man forholder sig til omgivelserne der konstant er i bevægelse. Det er her ude jeg finder ro og genvinder min energi til dagen.

Jeg håber der er muligheder for at mine tanker kan realiseres, men nu må vi se. Jeg kan ikke se noget på centres hjemmeside, så jeg må derop og forhøre mig :)

I må have en dejlig dag. Nyd den - solen skinner! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar