fredag den 1. februar 2013

STATUS/JANUAR

- den første måned er afsluttet

For at skabe et overblik til mig selv om hvor langt jeg er nået i forhold til mine forskellige mål, vil jeg lave en status for hver måned der går. På den måde kan jeg se om det går op eller ned ad bakke, og om jeg klare mig godt eller om jeg skal yde noget mere :) det tal der skrives bag pilene angiver det mål jeg gerne vil nå pr. måned lige bortset fra vægttabet selvfølgelig! :) der er mit mål jo at nå ned til 60 kg.

STATUS/JANUAR
Vægttab = 1,3 kg >> 60 kg
Cykling = 68.69 km >> 83.33 km
Gang = 80.70 km >> 83.33 km
Løb = 7.89 km >> 83.33 km

Jeg synes det blev en god måned i forhold til vægten og gangen. Cykling blev ok set i forhold til at jeg har arbejdet hjemme 3 uger ud af fire og dermed ikke har cyklet til og fra skole som jeg plejer - det giver mig selvfølgelig ingen undskyldning for ikke t hoppe op på cyklen ;) ! Men jeg havde dog regnet med at trække kilometerne fra nogle af de mange ture. På mandag starter undervisningen op igen så jeg ved med sikkerhed at februar måned vil give endnu flere km på cyklen. Jeg er meget spændt på at se hvor mange jeg kan komme op på. Derudover snakker kæresten om at investere i et par cykellygter og mon der så ikke lige lander et par ekstra cykelture på eddie :) .. 
Nitten ved januar måned er at jeg er totalt bagud med mit løb. Jeg er ikke den vilde løber, men jeg håbede jeg kunne presse mig selv til lidt flere kilometer end det jeg er nået op på. MEN det giver mig jo bare et mål til februar måned der hedder at jeg i hvert fald skal slå 7.89 km her i februar! Lidt konkurrence er jo altid godt :) 
Jeg har absolut ikke tilføjet nogle km til badebassinet og det er lidt med vilje simpelthen fordi økonomien ikke har været til det. Det ser dog lidt bedre ud her i februar måned, så jeg regner stærkt med at investere i et klippekort til svømmeren! ;)
Alt i alt synes jeg det har været en god start på det nye år og på den nye livsstil!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar