tirsdag den 12. februar 2013

IRRITERENDE TRÆTHED

- gå nu vææææk!

Jeg er havnet i en periode hvor en utroligt irriterende træthed har ramt mig, hvilket medføre at jeg ikke får min morgentræning som jeg ellers har planlagt :( Jeg har simpelthen så svært ved at komme op om morgenen, så jeg må indhente min træning om eftermiddagen, og det er surt når man har andre planer der. Men man må tage det med :) For at tilføre lidt inspiration til at stå TIIIIDLIGT op om morgenen og nyde morgentræningen har jeg leget lidt med disse ord:

JEG OPLEVER DAGEN/MORGENEN PÅ EN HELT ANDEN MÅDE
DAGEN FØLES LÆNGERE
JEG FÅR MERE UD AF DAGEN
JEG BLIVER HURTIGERE FRISK
MORGENTRÆNING
JEG BLIVER STOLT AF MIG SELV
JEG SOVER BEDRE
JEG FÅR MERE ENERGI
JEG SLIPPER FOR URO I KROPPEN OM AFTENEN

:)

I dag fik jeg trænet triceps/biceps og ryg og jeg varmede op med et løb som gav mig:

3.00km på 18min57sek

Juhuu!!! Det er kun ET MINUT fra at være acceptabelt til at bestå Det Danske Forsvars TTP (trænings tillids prøve). Det synes jeg er lidt fedt. Nu skal jeg fokusere på at arbejde på min udholdenhed således at jeg kan gøre mine distancer lettere og samtidig har jeg tænkt mig at teste mig selv, indimellem, for at se om jeg nærmer mig de 3.00km på 18min :D ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar