tirsdag den 19. februar 2013

LÆKKERHED TIL KROPPEN

= en lækker krop ;)

For når man er aktiv, presser kroppen, udsætter den for sved, kulde/varme/frost, blæst, regn, klor og måske endda påfører huden et par skræmmer alt afhængigt af hvor hårdt man går til den, selvfølgelig, ja SÅ er cremer og olier altså din krops bedste ven - hvis du da har til hensigt at bevare en smuk og blød krop, som samtidig bliver mere og mere fit :D !


OG det skal ikke være nogen hemmelighed at The Body Shop indeholder nogle af min krops aller bedste venner, i form af cremer, olier og hårpleje. Mmm mmm mmm!


I sidste måned var der januar-udsalg på et par af de lækre produkter i butikken og det gav jo LIGE anledning til at jeg kunne bruge lidt af mine flittigt-opsparede penge på lidt godter til kroppen. Billedet taler for sig selv :)




Jeg fik 3 BodyButters og en lækker showergel med hjem! OG jeg glæder mig til at tage hul på dem! Lige nu ligger de i skuffen og venter på at det bliver deres tur til at blive brugt, for de andre cremer skal jo liiiige bruges op først ..

En anden creme fra den fantastiske shop er BodyButteren med Vitamin E


Der er faktisk lavet en hel serie med Vitamin E men jeg er især glad for denne udgave. Vitamin E har en helende effekt på kroppen og det er lækkert når føler man har udsat den for en hel del efter en god omgang træning :)

Jeg vil anbefale at tage et kig ind i deres shop eller webshop på ovenstående hjemmeside for de her cremer er altså værd at anbefale!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar