tirsdag den 5. februar 2013

ROMANTIK

- så er det blevet februar og der er romantik i luften i denne måned <3

Min måned blev skudt igang på en måde som var fantastisk og så uventet at jeg aldrig havde drømt om at sådan noget ville ske for mig - MEEEEN jeg burde jo have gættet det, med den fantastiske kæreste jeg har i Kasper :) ..
Nu er det ikke meningen at denne blog skal omhandle en masse hyggeligt romantisk pladder, men jeg blev så overvældet i fredags så jeg er nødt til at fortælle jer om det! Jeg håber det er ok :) ..


Det blev fredag d. 1 februar og jeg havde stadig et par dage tilbage af min ferie. Kasper skulle (troede jeg) som sædvanligt på arbejde ALT FOR TIDLIGT, så da han var gået ville jeg ligge og snue lidt videre under dynen, indtil det blev tid til at kravle ud af sengen og sætte gang i dagen, MEEEEN denne morgen skulle ikke blive som alle de andre, for Kasper havde nemlig fri og han startede min dag ved at tage røven på mig og overraske mig med at han har fri, idet han vækker mig, spørger mig om jeg har hørt hans ur - han skulle for længst være mødt - hvorefter jeg farer op uden rigtig at være vågen og panikker over at det der ikke må ske er sket - og så alligevel ikke, takket være min "søde" kæreste :) efter mit "panikanfald" beroliger han mig grinende med replikken: "så er det godt jeg har fri i dag" - TAK søde skat! :) .. Mmm .. Fredagen begynder langsomt og på en dejlig romantisk måde. Jeg bliver overrasket med lækker Vivaldi-mad OG (i tror det er løgn) 3 x 3 mdrs gratis træning i fitnesscentret!!! :)  JUBIIII !! Nu har jeg rig mulighed for at træne lige så tosset jeg vil! Jeg fortalte jer jo om mit lille problem mht om jeg skulle fortsætte i centret eller begynde at svømme. Det kunne ikke lade sig gøre at opstille en billigere løsning for kun at træne yoga, og det kunne faktisk bedste betale sig at melde sig ind, men jeg fik en lille klump i halsen da ekspedienten sagde det, for jeg har virkelig svært ved at nå de penge der skulle hænge på træerne i øjeblikket - og så er det så utrolig fantastisk at have en kæreste som vil hjælpe mig med min træning. Jeg er ovenud lykkelig.
Vi tog en dejlig gårtur i byens centrum hvorefter vi besøgte mine søde svigerforældre, som bød på lækker aftensmad bestående af LÆKKER laks (selv fanget), salat og flødekartofler (UPS) men hvor var det dog lækkert! Vi må vidst snart invitere dem op til en omgang forkælelse hos os! :)
Aftenen blev sluttet perfekt af med en drillende overraskelse som bød på bio-tur hvor vi så "Alle for to" - en sjov og skøm film! Tag ind og se den! Mmm hvilken dag <3

Det blev en en dag jeg ALDRIG GLEMMER, og som i nok kan læse, ja så bød den ikke på ret meget motion, for efter Kasper tog røven på mig fra morgenstunden af, var jeg godt og grundigt rundt på gulvet (på den gode måde) resten af dagen! Det skal lige siges at jeg OGSÅ blev forkælet med blomster aftenen før, da jeg kom sent hjem fra job! :) er der mon en bagtanke bag alt det her? :)



TIL HELE VERDEN: JEG HAR VERDENS ULTIMATIVT BEDSTE KÆRESTE :D hihi

Så er det nok romantik på bloggen for nu :) Hvordan begyndte jeres februar måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar