lørdag den 9. februar 2013

UVENTET

- men herligt :)

For i torsdags da jeg inden skole stod og blev en lille smule mut og irriteret idet jeg kiggede ud af vinduet og regn/slud fik min opmærksomhed mens jeg i mine tanker var ved at pakke make-uppen ned så jeg kunne tage den på i skolen, dumpede en sms ind fra min søde klassekammerat som synes vi skulle tage hendes bil til skole i stedet for jernhestene. Hvilket var en dejlig overraskelse til trods for den dårlige samvittighed som begyndte at stikke til mig. Men det var dejligt for en gang skyld at komme pæn i skole uden vindblæst hår og med en make-up som stadig sad lige så godt som da jeg forlod lejligheden :) .. 
For at slippe af med den dårlige samvittighed gik jeg hjem fra skole, hvilket blev til:

3.65 km på 40 min

Det var rart at få bevæget kroppen efter en lang dag på skolebænken, hvor den eneste motion finder sted når man går til og fra toilettet. Da jeg gik med min rygsæk fyldt godt op med bøger og computer begyndte sneen MEGET langsomt og FINT at dale ned over byen, hvilket gjorde turen lidt hyggeligere :) Da jeg kom hjem blev jeg mødt af synet af vintergækker som er skudt op lige nedenfor blokken. Mmm herligt :)


Kort efter jeg kom hjem tog jeg i træningscentret hvor jeg løb:

3.06 km på 19 min


på løbebåndet - MED LØBESKO og ikke mine sædvanlige trænings-center-sko og det var KLART en dejlig fornemmelse der ramte mig da jeg startede mit løb. Det hjalp meget at jeg skiftede sko og løbeskoene får helt sikkert en fast plads i træningstasken! Knæet brokkede sig dog en smule dagen efter, men ikke nær så meget som før. Jeg har dog hørt og læst om at løbebånd desværre godt kan have en negativ effekt på ankelled og knæled. Ærgeligt, MEN det er måske et hint om at jeg skal fortsætte mit udendørs-løb som jeg holder meget mere af :)
Jeg brugte løbet som opvarmning til en dejlig lang yoga-time på 75 minutter med min yndlingsinstruktør! OG jeg benyttede lejligheden til at fortælle hende hvor glad og tilfreds jeg var med hendes træning!

Dagen sluttede jeg af med en god omgang amatør-stand-up i selskab med en herlig sygeplejestuderende-veninde i byen. i 2 og en halv time fik vi os nogle gode grin og lidt godt til ganen. Efter showet joinede vi resten af de herlige sygeplejestuderende-veninder som var godt igang med at gøre klar til nattens strabadser :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar