lørdag den 2. marts 2013

STARTUS/FEBRUAR

- 2. måned er afsluttet

VÆGTTAB = ?? 
CYKLING = 127km ~ 58.31km bedre end sidst! :D 
LØB = 14.06km ~ 6.17km bedre end sidst! :D  
GANG = 31.14km ~ 49.56km dårligere end sidst!! :// 
SVØMNING = 1.18km ~ 1.18km bedre end sidst! ;D

Det er dejligt med en status, så jeg kan se mine forbedringer og finde det jeg skal arbejde på! Jeg er godt tilfreds med min cykling, løb og svømning. Jeg er især tilfreds over at jeg er kommet i vandet og har fået et par km der! Derudover vidste jeg dog godt at jeg slaggede en del på min gang. Jeg kan tydeligt mærke at skolen er gået igang med et brag og at jeg lige skal finde energien igen - men hvor der er vilje er der vej, så jeg satser på at komme frygteligt tilbage her i Marts måned, OG den starter jo heldigvis godt ud med et dejligt forårsvejr, så jeg håber på det bedste!!

Det er med fuldt overlæg at jeg ikke har nævnt min vægt i denne status. Jeg har simpelthen ikke fået vejet mig, og jeg frygter at vægten ikke har flyttet sig særlig meget, DESVÆRRE. MEN MEN MEN jeg lover at veje mig i morgen tidlig så jeg også kan få lavet status dér. Jeg skulle jo gerne få arbejdet videre med vægttabet!

Derudover har jeg ENDELIG fået investeret i en omgang proteinpulver :D jeg har dog aldrig prøvet det før, så jeg er MEGET spændt på at sætte det igang. Jeg har købt det fra Bodylab med jordbærsmag, og det er helt fint at starte ud med :) ..

I øvrigt arbejder jeg på at få nedskrevet mine træningsprogrammer for bryst/skulder, biceps/triceps/ryg og ben, så jeg snart kan få smidt dem herind! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar