lørdag den 2. marts 2013

NOVA I ØRERNE

- og en kort og kold powerwalk er en god kombi

For jeg har nemlig fået købt mig denne herlige mobiltelefon:


Som passer perfekt til mine behov. Der følger et par fine earplugs med i købet (som der altid gør) og de skulle da lige testes, så jeg tog dem med mig på min powerwalk da jeg fik fri fra skole. Jeg fandt NovaFM og satte earplugsne i, og så var jeg parat til at komme ud i det kolde vejr! Med de kolde temperature og det kedelige vejr der har hængt over Danmark den seneste tid, så fungere en god radiokanal rigtig godt som inspiration til at komme til ud og "slå hjernen fra" :)

Selve earplugsne sad desværre så dårligt i mine øre, at jeg gang på gang måtte forsøge at sætte dem bedre i, idet de blev ved med at falde ud - så de er altså blevet skiftet ud! Men musikken var fantastisk! Jeg fik hurtigt følelsen af at være lige dér hvor tonerne blev spillet - så det blev til en herlig tur i det fri med lækre toner i ørerne! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar